Na kampanię składa się pięć reportaży, które mają pokazać widzom, jak stać się stylowym i modnym mężczyzną. Bloger Mr Vintage odwiedza w nich pięć miejsc w Polsce nieodłącznie związanych z modą i stylem. W podróży towarzyszy mu samochód Škoda Superb.
W klipach Mr Vintage pełni rolę stylowego doradcy, który pomaga w poprawnym doborze poszczególnych elementów garderoby i wskazuje, jak o nie dbać podczas różnorodnych wyjazdów i jak troszczyć się o swój wizerunek poprzez ubiór. Ma to udowadniać, że podróż biznesowa może być ekscytująca i stylowa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-superb-reklamowana-przez-projektanta-tomasza-ossolinskiego-wideo ##

Projekt realizowany jest przez zespół Mediacom Beyond Advertising wchodzący w skład domu mediowego Mediacom Warszawa. Odpowiada on za opracowanie konceptu i realizację projektu.
Kampania jest realizowana w internecie: w serwisie i na profilach społecznościowych Škoda Polska oraz na blogu i profilach Mr Vintage.











