„Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech” w kampanii Kredyt Inkaso

Zajmująca się obsługą wierzytelności firma Kredyt Inkaso zaczęła kampanię reklamową pod hasłem „Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech”. Akcję we własnym zakresie przygotował dział marketingu spółki.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Pokonaj swój dług i odzyskaj uśmiech” w kampanii Kredyt Inkaso

Kampania ma przekonywać odbiorców o sensie podejmowania kontaktu z windykacją oraz edukować w zakresie świadomego zaciągania zobowiązań kredytowych.

- Zdecydowaliśmy się na wdrożenie kampanii, która jest ściśle połączona z naszymi działaniami CSR-owymi. To nie tylko marketingowy przekaz, to także próba wywołania społecznej dyskusji na temat budowania zdrowego budżetu domowego oraz omijania pułapki jaką jest nadmierne zadłużenie. Każdy z nas ma szansę na spokojne życie. Takie ścieżki wskazuje nasza kampania oraz działania Fundacji Zaradni, która przygotowała pierwsze wydanie darmowego poradnika dla osób posiadających problem z zadłużeniem - opisuje Paweł Szewczyk, prezes Kredyt Inkaso.

Obecny etap akcji zaczął się 24 września. Obejmuje kanały ATL i BTL, przede wszystkim internet (m.in. serwis Zyciebezdlugow.pl), materiały POS, projekty PR i komunikację wewnętrzną.

Całą kampanię zaplanowano do przyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu