Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku uplasowała się na poziomie 932 671 egz., co oznacza spadek względem lutego 2013 roku o 4,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 4,01 proc. i ustabilizowała się na poziomie 388 266 egz. Jednocześnie magazyn ten zanotował najmniejszy spadek w zestawieniu.Na podium uplasował się jeszcze „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 164 392 egz., po spadku o 11,82 proc.Z kolei największy spadek odnotował magazyn „Teleprogramy” (Teleprogramy), który w zestawieniu uplasował się na ostatnim, siódmym miejscu. Średnia sprzedaż ogółem pisma zmniejszyła się o 14,13 proc. i wyniosła 32 874 egz.

W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 2,07 proc.) pochwalić się mógł „Tele Tydzień”. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciły „Teleprogramy” - było to 2,66 proc.











