"Polityka", która jest liderem w sprzedaży (dane ZKDP), notuje również największe wpływy z reklam w całym rynku tygodników - wynika z danych Expert Monitor.
W I kwartale 2005 "Polityka" zarobiła ponad 21, 5 mln zł*. Na drugim miejscu uplasował sie tygodnik "Wprost", który zmniejszył znacząco dystans do "Polityki" i zepchnął na trzecie miejsce tytuł wydawnictwa Axel Springer Polska - "Newsweek".
TygodnikówI kw 2004I kw 2005PozycjaPrzychody [mln]Przychody [mln]20042005POLITYKA21,54121,57811WPROST18,28021,55432NEWSWEEK POLSKA18,38920,75823TELE TYDZIEŃ13,06915,51944PRZYJACIÓŁKA8,33311,13285GALA10,3298,78256PANI DOMU8,7548,66877TELE MAGAZYN7,3408,00798NAJ9,2257,23869PRZEKRÓJ6,3876,7751010
* przychody wraz z autopromocją, reklamą drobną i reklamą specjalną












