Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa

50 procent gospodarstw domowych w USA z dziećmi poniżej 10 lat posiada abonament w serwisie Disney+ - wynika z danych firmy Ampere Analysis. Według analityków rosnąca liczba subskrypcji w tym segmencie odbiorców to efekt koronawirusa i pozostawania w domach coraz większej liczby dzieci, dla których Disney+ ma bogatą ofertę filmową.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Połowa Amerykanów z małymi dziećmi to subskrybenci Disney+. Efekt koronawirusa

Serwis VOD Disney+ zadebiutował 12 listopada 2019 r., w pierwszej kolejności był jednak dostępny jedynie w trzech krajach: USA, Kanadzie i Holandii. Później usługa pojawiła się również w Australii, Nowej Zelandii i Puerto Rico.

W styczniu br. zapowiedziano że 24 marca Disney+ pojawi się w ośmiu krajach europejskich. To tydzień wcześniej niż zakładano. Na liście są między innymi Wielka Brytania, Francja, Hiszpania, Włochy i Niemcy.

Dzieci napędzają subskrypcje

Teraz firma Ampere Analysis zdradziła statystyki dotyczące użytkowników Disney+ w Stanach Zjednoczonych w I kwartale 2020 r. Dane oparto na badaniu 4 tys. dorosłych Amerykanów korzystających z internetu.

Z analiz wynika że obecnie 50 proc. gospodarstw domowych w USA w których wychowują się dzieci poniżej 10 lat posiada abonament w Disney+. Z kolei 42 proc. rodzin z dziećmi poniżej 18. roku życia to subskrybenci nowego serwisu Disneya.

Okazuje się, platforma Disney+ jest także popularna wśród Amerykanów w przedziale wiekowym 18-24 lata – 42 proc. z nich posiada konto w serwisie.

Disney+ zyskuje na koronawirusie

Analitycy Ampere Analysis wskazują, że we wspomnianym przedziale rodzin z małymi dziećmi dynamiczny wzrost subskrypcji nastąpił w ciągu kilku ostatnich tygodni. Zdaniem ekspertów wpływ na to ma pandemia koronawirusa, która w Stanach Zjednoczonych zatrzymała w domach wiele dzieci, a rodzice widzą w Disney+ dobre źródło rozrywki dla najmłodszych.

Ampere zaznacza, że w przyszłości liczba abonentów wychowujących małe dzieci może wzrosnąć nie tylko w USA, ale także na nowych rynkach gdzie ma się pojawić Disney+, bowiem oferta serwisu będzie się powiększać. Na potrzeby platformy w fazie produkcji jest obecnie 56 filmów i seriali, z czego 15 to pozycje przeznaczone dla najmłodszych lub mieszczące się w gatunku kina familijnego.

W Polsce serwis Disney+ będzie dostępny dopiero w 2021 r., co Disney potwierdził niedawno po mylnej informacji, że platforma zadebiutuje na naszym rynku latem 2020.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu