108,6 tys. zł netto (cena bez rabatów, bez VAT dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy niedzielnej emisji serwisu sportowym po głównym serwisie informacyjnym. W dni powszednie cena jest niższa i wynosi maksymalnie 76 tys. zł.
Na spot przy "Wydarzeniach" trzeba z kolei wydać 97,4 tys. zł dla emisji w niedziele i do 88,8 tys. zł w dni robocze. Stawki dla prognozy pogody wynoszą odpowiednio 85,3 tys. zł i 66,1 tys. zł
Na 94,5 tys. zł wyceniono spot w paśmie kabaretowym, które w Polsacie można oglądać w niedzielne wieczory. 92,8 tys. zł zapłacą natomiast reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się z reklamą przy programie "Nasz nowy dom".
Spot przy serialu "Przyjaciółki" kosztuje 80,8 tys. zł, a przy "Pierwszej miłości" - nie przekracza kwoty 82,8 tys. zł.
77 tys. zł trzeba z kolei wydać na reklamę w paśmie filmowym "Mega Hit". Reklama przy programie "Twoja twarz brzmi znajomo" kosztuje 42,3 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po TVN Media i Biurze Reklamy TVP - podało ceny reklam na listopad br.











