Wpływy z reklam Polsatu w październiku br. wyniosły 394,5 mln złi były o 28,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresie zeszłego roku- pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pl dane TNS OBOP, którepowstały na podstawie oficjalnych cenników i nie obejmująrabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się stacja TVN, która wzeszłym miesiącu zanotowała przychody reklamowe na poziomie 380 mlnzł (o 47,6 proc. wyższe niż w październiku 2007 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 z kwotą 184,9 mln zł,czyli o 5,9 proc. wyższą niż rok wcześniej. Natomiast TVP 2 -czwarta w rankingu - odnotowała spadek wpływów z reklam o 2,3 proc.do poziomu 123 mln zł.
Piątą lokatę zajęła stacja AXN, która była jednocześnie lideremkanałów tematycznych. W październiku br. jej przychody wyniosły38,6 mln zł i były o 175,6 proc. wyższe niż rok temu.

Największy wzrost wpływów odnotowała zajmująca miejsce szóste TVPuls, która w zeszłym miesiącu zgarnęła z reklam 32,2 mln zł, cooznacza wzrost w stosunku do października 2007 roku o 298,1proc.
Liderem pod względem spadku przychodów był natomiast kanałPolsat Sport. Jego wpływy zmalały o 63,6 proc. do 12,2 mln zł, codało mu 15. pozycję w zestawieniu.
Unilever Polska, Procter and Gamble Operations Polska i USPharmacia to firmy, które przeznaczyły najwięcej na reklamę wtelewizji w październiku 2008 roku.











