Udział liderującego Polsatu w okresie od 7 do 13 września 2015 roku zmniejszył się o 0,05 pkt. proc. do 12,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,48 pkt. proc. i wyniósł 11,73 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,38 proc., po wzroście o 0,56 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,83 proc.; do góry o 0,11 pkt. proc.).Warto dodać, że łączny udział tzw. „wielkiej czwórki” w zeszłym tygodniu w porównaniu do poprzedniego zwiększył się z 43,51 proc. do 45,61 proc.
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem również był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,18 pkt. proc. do 14,50 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 1,02 pkt. proc. do 13,68 proc.Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,04 proc., po wzroście o 0,92 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (jednak do góry o 0,36 pkt. proc. do 7,97 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził serial „M jak miłość”, którego odcinek z 8 września oglądało 6,43 mln widzów.Drugie miejsce należało do piłkarskiego meczu Polska-Gibraltar. Spotkanie rozegrane w ramach eliminacji do Euro 2016 obejrzało w Polsacie średnio 5,22 mln widzów. Podium uzupełnia „Na dobre i na złe” Dwójki z widownią na poziomie 4,65 mln osób (9 września; więcej na ten temat).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.09.2015 - 13.09.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 07.09.2015 - 13.09.2015 - grupa 16-49











