Polsat nie skróci show „Tylko taniec. Got to dance”

Druga edycja talent-show Polsatu „Tylko taniec. Got to dance” będzie liczyć 10 odcinków, tak samo jak pierwsza seria formatu. Finał programu stacja pokaże 9 listopada br.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Polsat początkowo zastanawiał się, czy nie skrócić obecnej edycji „Tylko tańca” do ośmiu odcinków, z czego trzy stanowiłyby wydania nadawane na żywo (dwa półfinały i finał). Jak ustaliliśmy, ze względu na dużą liczbę ciekawych materiałów z castingów oraz rosnącą widownię show z odcinka na odcinek, zdecydowano, że druga seria programu będzie emitowana przez dziesięć tygodni, tak jak pierwsza edycja.

„Tylko taniec 2” będzie mieć sześć odcinków castingowych, trzy półfinały na żywo oraz finał. W każdym z odcinków półfinałowych (pierwszy pokazany zostanie 19 października br.) będzie po ośmiu uczestników, z których widzowie wybiorą dwóch finalistów. W finale (emisja planowana jest na 9 listopada br.) wystąpi jednak ośmiu wykonawców. Poza zwycięzcami półfinałowych odcinków będą w nim także dwaj uczestnicy, którzy głosami internautów i słuchaczy RMF FM otrzymają dzikie karty.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średnia oglądalność „Tylko tańca 2” wyniosła 2,54 mln widzów, a ich udział uplasował się na poziomie 17,61 proc. w grupie 4+ i 19,35 proc. w 16-49 (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii