Udział liderującego Polsatu w okresie od 18 do 24 sierpnia 2014 roku zwiększył się o 1,46 pkt. proc. do 11,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,84 pkt. proc. i wyniósł 10,58 proc. Na ostatnią pozycję podium spadła TVP1, która wcześniej była pierwsza. Jej wynik to 9,94 proc., po spadku o 0,28 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (7,42 proc.; w dół o 0,28 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (4,04 proc.; + 0,17 pkt. proc.), Polsat 2 (2,02 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Puls 2 (1,95 proc.; + 0,14 pkt. proc.), TTV (1,39 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TV6 (1,09 proc.; + 0,11 pkt. proc.) i ATM Rozrywka (0,80 proc.; + 0,17 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycja lidera również należała do Polsatu. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,40 pkt. proc. do 12,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajął TVN, którego udział zwiększył się o 0,60 pkt. proc. do 11,25 proc. Ostatnia lokata podium należała do TVP1 - wzrost o 0,06 pkt. proc. do 7,57 proc. udziału. Natomiast na czwartym miejscu uplasowała się Dwójka (do góry o 0,35 pkt. proc. do 7,18 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 3,71 mln widzów - zgromadziły pokazane na antenie TVN „Fakty”.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.08.2014 - 24.08.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 18.08.2014 - 24.08.2014 - grupa 16-49











