Polsat emituje "Randkę w ciemno" w sobotnie popołudnia o godz.16:30, począwszy od 4 października bieżącego roku. Średnia oglądalność programu po trzech wyemitowanych odcinkach to 471 tys. osób.
To daje Polsatowi udział w rynku na poziomie 5,76 proc. w gronie wszystkich widzów, 5,35 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,20 proc. wśród widzów w przedziale wiekowym 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement (wraz z widownią OOH), do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

"Randka w ciemno" w nowej odsłonie
W analizowanym okresie emisji miedzy 4 a 18 października największym zainteresowaniem widzów cieszyła się premiera "Randki w ciemno", którą zobaczyło w Polsacie średnio 526 tys. osób. Tydzień później było ich 450 tys., a trzeci odcinek, wyemitowany 18 października, zgromadził przed telewizorami średnio 436 tys. widzów.
"Randka w ciemno" jest jedną z nowości w jesiennej ramówce Polsatu. Stacja po 20 latach od ostatniej emisji sięgnęła po dawny format znany widzom z anteny TVP1.
Randkowe show w nowej odsłonie prowadzi Piotr Gąsowski, a za realizację 12 odcinków odpowiada ZPR Media.

"Randka w ciemno" to program oparty na amerykańskim formacie "The Dating Game" z 1965 roku. W Polsce trafił na antenę TVP1 w 1992 roku, a emitowano go do 2005 roku. Pierwszym prowadzącym był Jacek Kawalec, a od 1998 roku program prowadził Tomasz Kammel.











