Polsat: rynek reklamy tv w całym 2012 r. może spaść o 4-6 proc

Rynek reklamy telewizyjnej w całym 2012 roku może spaść o 4-6 proc. - poinformował wczoraj  dziennikarzy Maciej Stec, członek zarządu Telewizji Polsat.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"W całym 2012 roku może być spadek między 4 a 6 proc., natomiast nie podejmuję się prognozowania na przyszły rok. Kluczowe dla rynku są wyniki czwartego kwartału i z ostateczną prognozą trzeba poczekać do tego czasu" - powiedział Stec.

Rynek reklamy telewizyjnej i sponsoringu w II kw. 2012 r. spadł rdr o 7,8 proc., zaś w całym pierwszym półroczu 2012 roku spadł o 5,2 proc.

Grupa TVN informowała wcześniej, że rynek reklamy telewizyjnej może spaść w tym roku o 6-9 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów