Polsat emituje premierowe odcinki drugiego sezonu "Ninja vs. Ninja" we wtorki o godz. 20:30, począwszy od 2 września. Średnia oglądalność sportowego reality po trzech odcinkach to 655 tys. widzów, co przekłada się na 6 proc. udziału Polsatu w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 6,6 proc. w grupie komercyjnej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie między 2 a 16 września największą widownię miał drugi odcinek "Ninja vs. Ninja", który obejrzało średnio 736 tys. osób. Premiera drugiego sezonu zgromadziła przed ekranem średnio 685 tys. widzów, a ostatni odcinek 540 tys. odbiorców.
Lepsza widownia we wtorkowym paśmie
Ubiegłej jesieni Polsat emitował we wtorkowe wieczory o godz. 20.10 program "Siły Specjalne Polska". Pierwsze trzy odcinki nowego formatu miały 382 tys. widzów, co przełożyło się na 3,29 proc. udziału w grupie wszystkich widzów i 4,42 proc. w grupie 16-59.

Z kolei nadawany dwa lata temu w tym samym paśmie poprzednik "Ninja vs. Ninja", czyli program "Ninja Warrior Polska" gromadził po trzech wrześniowych odcinkach średnio 600 tys. widzów, co dało stacji odpowiednio 5 proc. i 6,1 proc. udziału.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
FINAŁOWE STARCIE Jan Tatarowicz vs Mateusz Skrodzki | Ninja vs Ninja
"Ninja vs. Ninja" to bliźniaczy format "Ninja Warrior", w którym do sportowej rywalizacji stają zdobywcy tytułu ninja. Pierwsza odsłona programu w takiej formule zadebiutowała w Polsacie wiosną.

Obecnie w drugiej edycji "Ninja vs. Ninja" o wygraną walczą zawodnicy ninja z różnych stron świata, m.in. z USA, Niemiec, Wielkiej Brytanii, Litwy, Malty czy Szwajcarii.
Bieżąca edycja "Ninja vs. Ninja" jest pierwszą bez udziału Karoliny Gilon. Zmagania sportowców komentują Jerzy Mielewski i Łukasz "Juras" Jurkowski. Kulisy programu odsłania też prezenterka Polsat Sport Marta Ćwiertniewicz.
Producentem wykonawczym formatu "Ninja vs. Ninja" jest Jake Vision.











