Polska reklamuje się w CNN

Pod koniec września w CNN International rozpocznie się wizerunkowakampania reklamowa Polski. Obejmująca telewizję i internet akcjapromuje rozwój gospodarki i atrakcje turystyczne naszego kraju orazmożliwości oferowane aktywnym ludziom .

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W startującej 26 września w CNN Internationalinternetowo-telewizyjnej kampanii reklamowej Polska prezentowanajest jako kraj nowoczesny i dynamiczny. Przygotowane w jej ramachdwa spoty promują różne aspekty życia w naszym kraju: pierwszypokazuje atrakcje turystyczne oraz wiarygodne perspektywy dladogodnych inwestycji, a drugi przedstawia różnorodne możliwościrozwoju stojące przed aktywnymi i dynamicznymi osobami. W tym samymczasie na antenie CNN promować się będą polskie miasta: Gdańsk,Warszawa i Łódź oraz Giełda Papierów Wartościowych. Ponadto od 6 do12 października stacja pokaże cykl programów "Eye on Poland"prezentujący gospodarkę, politykę, turystykę i kulturę naszegokraju.

Celem zaplanowanej do 14 grudnia kampanii reklamowej jest budowapozytywnego wizerunku Polski. W ramach 12-tygodniowej akcji oba30-sekundowe spoty zostaną wyemitowane w CNN 625 razy, a nastronach CNN.com, CNN.com/International i CNNMoney.com - minimummilion razy. Dodatkowo kampanię w internecie wspierać będą baneryreklamowe Polski zamieszczone w serwisie www.cnn.com/poland.

Akcję wspólnie przygotowały Ministerstwo Spraw Zagranicznych,Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych, PolskaOrganizacja Turystyczna oraz Polskie Linie Lotnicze LOT.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"