Zacieśnianie współpracy Polskapresse z Media4mat rozpoczęło sięjuż kilka miesięcy temu. Z początkiem sierpnia br. sprzedażagencyjna "Echa Miasta" przeniesiona została do strukturPolskapresse Oddział Biuro Reklamy. Dzięki temu powstała m. in.wspólna oferta pakietowa tytułów płatnych i bezpłatnych należącychdo wydawnictwa.
- Celem zmian jest poszukiwanie maksymalnej synergii wewnątrzGrupy Polskapresse, także wśród produktów. Bezpłatna gazeta "EchoMiasta" jest idealnym uzupełnieniem portfolio Polskapresse iatrakcyjnym segmentem działalności, który wydawca będzie dalejrozwijać i dążyć do zwiększania przychodów z tego tytułu - głosikomunikat Polskapresse.
Transakcja nie wpłynęła na zmiany w składzie zarządu Media4mat,w którym tak jak do tej pory zasiadają: prezes Łukasz Gajewski,wiceprezes Adam Guzek i członek zarządu Maciej Siembieda.

Grupa Wydawnicza Polskapresse wydaje m.in. dzienniki regionalnepod marką "Polska" i lokalne tygodniki. Spółka jest też jestwłaścicielem kilku serwisów internetowych oraz drukarni.











