Przetarg dotyczy sukcesywnego świadczenia na rzecz PEJ usług z zakresu media relations. Mają one polegać na na przygotowywaniu specjalistycznych materiałów w formie tekstów o tematyce dotyczącej energetyki jądrowej, na potrzeby kampanii edukacyjnej "Świadomie o Atomie".
Umowa ze zwycięzcą przetargu zostanie zawarta na okres 24 miesięcy. Spółka nie wyklucza, że wybierze więcej niż jednego wykonawcę, maksymalnie może być ich trzech.
Zakaz informowania o współpracy
W projekcie umowy o współpracy, który wraz z dokumentacją przetargową opublikowała spółka PEJ jest paragraf zatytułowany "Zakaz marketingu".
Zgodnie z nim zwycięzca tego przetargu ma się zobowiązać do "niepodejmowania jakichkolwiek działań marketingowych, promocyjnych, reklamowych ani informacyjnych, które w jakikolwiek sposób wskazywałyby na fakt współpracy z PEJ, szczególnie poprzez publikowanie informacji o realizacji umowy, wykorzystywanie nazwy, logo, wizerunku lub innych oznaczeń PEJ lub wskazujących na PEJ, zamieszczanie wzmianki o PEJ w portfolio, referencjach, prezentacjach handlowych, mediach społecznościowych, materiałach promocyjnych lub ofertowych, chyba że PEJ wyrazi na to zgodę."

Zakaz ten ma obowiązywać nie tylko w okresie obowiązywania umowy, ale też 10 lat po jej rozwiązaniu, niezależnie od przyczyny zakończenia współpracy. W przypadku złamania zakazu grozi kara umowna w wysokości 10 tys. zł.
Oferty w przetargu można składać do 9 stycznia 2026 roku.










