Akcja prowadzona jest w galeriach handlowych takich jak CH Silesia City Center w Katowicach (24-25 października), CH Arkadia w Warszawie (14-15 listopada) oraz CH Sky Tower we Wrocławiu (17-18 listopada). Celem realizowanych tam działań jest prezentacja sprzętu do odbioru cyfrowego radia, a także pokazanie zalet i dodatkowych funkcjonalności cyfrowego radia. Partnerami Polskiego Radia są Hama Polska, Philips, Onkyo, Pioneer i Technisat. Akcję wspiera sieć sklepów Saturn.
Polskie Radio nadaje cyfrowo w systemie DAB+: w Białymstoku, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Rzeszowie, Zielonej Górze, Gdańsku, Łodzi, Bydgoszczy, Kielcach, Krakowie, Warszawie, aglomeracji katowickiej, Szczecinie i Poznaniu. Uruchomienie kolejnych nadajników - w Giżycku, Kaliszu, Płocku i Siedlcach - zostało zaplanowane na lipiec 2016 roku. Pełne pokrycie kraju technologią DAB+ ma nastąpić w 2020 roku.

W ramach technologii DAB+ nadawane są główne anteny (Jedynka, Dwójka, Trójka, Czwórka), a także Polskie Radio Dzieciom, PR 24 i Radio Rytm.











