Jak wynika z monitoringu radiowego CR Media w I półroczu 2003 największy wzrost przychodów z reklam w stosunku do analogicznego okresu ub.r. zanotowało Polskie Radio. Program 1 PR zarobił 18 938 652 zł zł, czyli o około 35,6% więcej niż w 2002 roku. Radio Zet zyskało 30,9%, "Trójka" 22,9% a RMF FM 21,5 %. Łączne wpływy z reklam czterech ogólnopolskich rozgłośni (RMF FM, Radio Zet, Program I i III PR) w okresie I-VI 2003 roku wyniosły 273 413 707 zł. W analogicznym okresie 2002 było to 216 709 355 zł.
2002 - Suma2003 - Suma PR-1Ilość reklam775910016 Wartość reklam 13 970 102 zł 18 938 652 zł PR-3Ilość reklam904910532 Wartość reklam 11 185 198 zł 13 753 690 zł RMF FMIlość reklam2282924190 Wartość reklam 106 289 930 zł 129 106 615 zł ZETIlość reklam1770623103 Wartość reklam 85 264 125 zł 111 614 750 zł Ilość reklam5734367841 Wartość reklam 216 709 355 zł 273 413 707 zł

TOP 10 klientów w 4 stacjach ogólnopolskichRokNazwa klientaWartość reklam2003Polska Telefonia Cyfrowa 12 690 665 2003Polkomtel S.A. 11 999 970 2003Centertel Sp. z o.o. 10 450 807 2003Radio Zet - autopromocja 8 637 160 2003RMF - autopromocja 7 041 175 2003Orlen 5 587 960 2003Euronet Sp. z o.o. 5 584 830 2003Presspublica Sp. z o.o. 4 286 831 2003Telekomunikacja Polska 3 956 172 2003GlaxoSmithKline Polska 3 711 525
dane zawieraja reklamy autopromocyjne dane nie uwzględniaja rabatów i upustów Źródło: monitoring radiowy CR Media











