Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej wybrało Pełka PR

Pełka PR wygrała konkurs na obsługę Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej. Współpraca oprócz public relations obejmuje projekty BTL-owe i eventowe.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Pełka PR będzie dla Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej świadczyć kompleksowe usługi korporacyjnego public relations, w tym doradztwo strategiczne, współtworzenie strategii komunikacyjnej oraz relacje z mediami w ramach biura prasowego. Dodatkowo agencja zajmie się dla organizacji projektami o charakterze BTL i eventowym. – Wybraliśmy agencję Pełka PR ze względu na wysoką jakość propozycji działań, duże doświadczenie w obsłudze firm z sektora sprzedaży bezpośredniej oraz zaangażowanie w konkurs dla sprzedawców PNSA – uzasadnia Mirosław Luboń, dyrektor generalny Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela