Pomaluj Tomaszów z Dulux Let’s Colour

Już 13 lipca br. od godziny 10.00 wszyscy mieszkańcy Tomaszowa Mazowieckiego w ramach akcji Dulux Let’s Colour będą mogli pomalować ogrodzenia ogródków działkowych im. A. Mickiewicza na skrzyżowaniu ulic Hallera i Legionów i dodać kolorów do swojej rzeczywistości. Muzyka, kolorowanki dla najmłodszych oraz pies Dulek to tylko niektóre z atrakcji, czekających na wszystkich w tę niesamowitą sobotę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Galeria Wnętrz" specjalizująca się w sprzedaży wszelkiego rodzaju materiałów i akcesoriów związanych z wyposażeniem i wystrojem naszych mieszkań organizuje 13 lipca br. akcję "Let"s Colour", nad którą patronat objęła marka Dulux.

Tomaszowska firma została laureatem konkursu i dzięki temu wszyscy mieszkańcy naszego miasta będą mieli okazję wziąć udział w nadawaniu mu nowego kolorytu. Tym razem celem jest upiększenie ogrodzenia ogródków działkowych im. A. Mickiewicza na skrzyżowaniu ulic Hallera i Legionów.

Organizatorzy zapowiadają także szereg innych atrakcji. Najmłodszych zabawiać będzie m.in pies Dulek. Wcześniej takie akcje przeprowadzane były w innych miastach min. Opolu i Toruniu.

Start: 13 lipca 2013 (sobota) Miejsce: ogródki działkowe im. A. Mickiewicza - skrzyżowanie Hallera i Legionów

Organizatorzy zapewniają sprzęt do malowania.

Dulux – Czas na zmianę!

Więcej informacji na:

*** Czym jest projekt Dulux Let’s Colour 

Dulux Let’s Colour jest globalną inicjatywą marki Dulux, której celem jest przekształcanie szarych przestrzeni w bardziej kolorowe oraz zachęcanie ludzi do wspólnego odmieniania rzeczywistości, w której żyją, za pomocą koloru. Wspólnie z mieszkańcami i artystami rozprzestrzeniamy kolor w miastach, zmieniając  życie ludzi na lepsze i sprawiając, że czują się lepiej w miejscach, w których funkcjonują, na co dzień. Naszym celem jest stworzenie  światowego ruchu Dulux Let’s Colour, do którego każdy może dołączyć i zmieniać świat na piękniejszy. Do tej pory malowaliśmy m.in. w Anglii, Francji, Brazylii, Turcji, Indiach i RPA. W 2011 roku do grona krajów, w których projekt jest implementowany, dołączyła Polska. 

Przykłady globalnych realizacji

Brazylia, Francja, Indie, RPA, Holandia, Turcja i Wielka Brytania to kraje, gdzie Dulux Let’s Colour zostawił już swój ślad. Mieszkańcy m.in. Paryża, Rio de Janeiro i Johannesburg’a zakasali rękawy, chwycili wałki i pędzle i przyłączyli się do nas, malując szkoły, ulice i place. Udało się nam zarazić ludzi entuzjazmem i dodać kroplę koloru do kawałka naszego globu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele