Z najnowszych danych Socialbakers wynika, że pod względem liczby użytkowników - na globalnej liście Facebooka - Polska jest na 25. miejscu (w kwietniu byliśmy pozycję wyżej).
Prowadzą USA (158 mln), przed Brazylią (49,9 mln), Indiami (48,1 mln), Indonezją (42,9 mln) oraz Meksykiem (34 mln).

Z Facebooka korzysta 21,91 proc. mieszkańców i 37,54 proc. internautów z Polski. 53 proc. użytkowników portalu z naszego kraju stanowią kobiety, 47 proc. to mężczyźni (tak samo jak w kwietniu).
Największy odsetek członków portalu ma od 18 do 24 lat (32 proc.), a następne grupy wiekowe to 25-34 (28 proc.), 13-15 (12 proc.), 35-44 (10 proc.) i 16-17 (9 proc.).

Według statystyk Socialbakers, najpopularniejszym profilem marki w Polsce z liczbą 1,2 miliona fanów jest obecnie Serce i Rozum, które wyprzedza Play, Allegro, Orange Polska i Plus (z pierwszej piątki wypadły House i Reserved). Wśród profili mediowych prowadzi Radio Eska (649,8 tys. fanów), przed Filmwebem, MTV Polska, Viva Polska i Pudelkiem. Wcześniej prowadziły tutaj Demotywatory, ale Socialbakers nie uwzględnia już tego profilu w tej kategorii.











