Ponad połowa pieniędzy z reklam dla Google

Aż 57 proc. wydatków na reklamę w wyszukiwarkach może trafić do Google - twierdzi w prognozie eMarketer.

md
md
Udostępnij artykuł:

Po raporcie firmy eMarketer "Search Marketing: Players and Problems" nie ma wątpliwości, że Google wciąż rządzi na rynku. Według badań z lutego tego roku udział Google na rynku amerykańskich reklam w wyszukiwarkach rósł od 2001 roku - wynosił wtedy 18,4 proc., w 2004 roku 32,9 proc. i aż 48 proc. w roku ubiegłym.

Dalsze prognozy są jeszcze bardziej optymistyczne. Firma badawcza zapowiada, że w tym roku więcej niż 57 proc. dochodów z reklam w wyszukiwarkach trafi na konto Google.

md
Autor artykułu:
md
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela