POS Media Poland rozpoczyna współpracę z Biedronką

Firma POS Media Poland rozpoczyna współpracę z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska). Kooperacja dotyczyć będzie głównie realizacji kampanii POS i komunikacji przy półce.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
POS Media Poland rozpoczyna współpracę z Biedronką
fot. Jeronimo Martins / Biedronka

POS Media Poland będzie przede wszystkim odpowiadać za realizację kampanii POS dla marek obecnych w sieci sklepów Biedronka.

Materiały POS, które są kluczowym nośnikiem reklamy w strefie półkowej, mają pomóc zwiększyć widoczność produktów na sklepowych regałach, a także dostarczać informacje na ich temat.

Współpraca POS Media Poland z Biedronką ma na celu wsparcie sprzedaży marek obecnych w Biedronce

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela