„Posadźmy milion drzew” - Martyna Wojciechowska w kampanii „Po stronie natury” firmy Żywiec Zdrój (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii społecznej producenta wody Żywiec Zdrój pod hasłem „Po stronie natury”. Ambasadorką akcji kolejny raz jest dziennikarka Martyna Wojciechowska, za przygotowanie i realizację działań odpowiadają firmy marketingowe VML Poland, Young & Rubicam Poland, MediaCom Warszawa i Havas PR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Posadźmy milion drzew” - Martyna Wojciechowska w kampanii „Po stronie natury” firmy Żywiec Zdrój (wideo)

W ramach akcji firma Żywiec Zdrój wraz z partnerami posadzi milion drzew. Jest to szósta edycja tej kampanii.

- Im więcej drzew, tym więcej czystej wody w naturze dla nas i naszych dzieci. O tym opowiada najnowsza kampania Żywiec Zdrój, zbudowana wokół idei kreatywnej ,,zrób to dla mnie”, w której to dzieci proszą dorosłych o pomoc naturze - opisuje Inga Songin, dyrektor marketingu i PR w Żywiec Zdrój.

Po raz drugi ambasadorką reklamową akcji jest dziennikarka Martyna Wojciechowska. W spotach występuje razem z dziećmi. W jednym z nich Wojciechowska odgrywa głos natury proszący dzieci, by zaangażowały dorosłych w działania na rzecz ochrony zasobów naturalnych. W pozostałych dzieci wraz z dziennikarką sadzą drzewa i zachęcają wszystkich do zaangażowania się do programu ,,Po stronie natury”.

Spoty od 21 marca są emitowane w największych stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Nakręcono je w Beskidzie Żywieckim.

Za przygotowanie koncepcji kreatywnej akcji i działania w internecie odpowiada agencja VML Poland. Realizację spotów nadzorowała agencja Young & Rubicam Poland, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania public relations - agencja Havas PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa