Posiniaczone Angelina Jolie, Madonna i Kim Kardashian w kampanii przeciw przemocy domowej

Siniaki i bruzdy na twarzach najbardziej znanych na świecie aktorek i artystek stały się motywem przewodnim kampanii społecznej wyrażającej sprzeciw wobec przemocy domowej wobec kobiet. Wzięły w niej udział Kim Kardashian, Madonna, Angelina Jolie, Miley Cyrus, Kednall Jenner, Emma Watson, Gwyneth Paltrow i Kristen Stewart.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania prowadzona jest pod hasłem „Życie może być bajką, jeśli przerwiesz milczenie". Dotyczy przemocy wobec kobiet.

Jej celem jest przekonanie ofiar przemocy domowej do przerwania milczenia. Działania te mają uświadomić kobietom, że każda z nich - niezależnie od pozycji społecznej może być ofiarą przemocy. Nawet taka, która z pozoru sprawia wrażenie osoby wiodącej „bajkowe życie”.

grafika

Na potrzeby kampanii znane na całym świecie kobiety wzięły udział w sesji zdjęciowej, którą zrealizował fotograf Alexandro Palombo, włoski artysta i aktywista społeczny. Przerobił on ich zdjęcia, w wyniku czego w kampanii pokazano ich twarze, na których zamiast makijażu widnieją siniaki, bruzdy, zadrapania.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"