„Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

Nowy serial „Powiedz tak!” oglądało średnio tylko 930 tys. osób, o 340 tys. widzów mniej niż „Skazane” emitowane w tym paśmie jesienią ub.r. Produkcja dała Polsatowi trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 16,51 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Powiedz tak!” porażką Polsatu. Serial śledziło tylko 930 tys. widzów

Średnia oglądalność „Powiedz tak!” wyniosła 930 tys. widzów. Przełożyło się to na 7,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana była w Polsacie we wtorki o godz. 21.30 (ostatnie odcinki pokazane zostały po 22.00), w okresie od 1 marca do 24 maja br.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Obejrzało go 1,45 mln widzów. Drugi z nich oglądało średnio 1,07 mln osób, a trzeci - już 1,03 mln.

Dla porównania, pokazywany w tym paśmie jesienią ub.r., obyczajowy serial „Skazane” miał 340 tys. widzów więcej - było to 1,27 mln osób, a jego udział w rynku wynosił odpowiednio 9,87 proc. i 12,55 proc.

Trzy topowe odcinki „Powiedz tak!”

Polsat w czasie emisji „Powiedz tak!” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP2, pokazująca kulisy „M jak miłość” oraz „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a jej udział ukształtował się na poziomie 17,09 proc. Drugą lokatą zajął TVN (gł. „Agent - gwiazdy”; 12,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. „Warto rozmawiać”; 5,42 proc).Wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Dwójka, Polsat i Jedynka.

Oglądalność serialu na tle konkurencji

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach serialu wyniosły 16,51 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

„Powiedz tak!” to obyczajowo-komediowa historia, która przedstawiała życiowe wzloty i upadki warszawskich trzydziestolatków - czwórki przyjaciół Basi, Wiktora, Justyny i Bartka (w tych rolach Katarzyna Zawadzka, Paweł Domagała, Agnieszka Więdłocha i Nikodem Rozbicki).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele