Spot reklamowy, którego główną bohaterką jest młoda kobieta, opowiada krótką historię tęsknoty za ciepłem i autentycznością - wartościami, które kojarzą się z domem i tradycyjną polską kuchnią. Bohaterka sięgając po paczkę chipsów, przenosi się do świata wspomnień - do kuchni babci, letnich wakacji na wsi i rodzinnych spotkań przy stole.
Smaki Wiejskich Ziemniaczków inspirowane są klasycznymi, znanymi nam wszystkim przepisami: młodymi ziemniaczkami z koperkiem, z masłem, śmietanką, wędzonką.
W kampanii podkreślono ich rodzime pochodzenie - Wiejskie Ziemniaczki powstają tylko z polskich ziemniaków, zaakcentowano ich naturalność oraz bliskość do kulinarnego dziedzictwa Polski.
Nowa reklama Wiejskich Ziemniaczków
Spot oddaje ideę wyrażoną w claimie marki, który od lat jej towarzyszy: Wiejskie Ziemniaczki, nasze chipsy. Kampania wpisuje się w silny trend nostalgii w marketingu, popularny wśród młodych konsumentów.

Autorem reklamy jest agencja GPD, która od lat współpracuje z firmą Lorenz. Do portfolio spotów dla marek Crunchips, Curly, Lajkonik, Dobry Chrup i innych należących do Lorenz teraz dołącza również realizacja dla brandu Wiejskie Ziemniaczki. GPD odpowiada zarówno za koncept, jak i produkcję spotu.
Czytaj także: Zetki oczekują od marek więcej niż produktu











