Powrót do smaków dzieciństwa w nowej reklamie Wiejskich Ziemniaczków

Ruszyła nowa kampania reklamowa marki chipsów Wiejskie Ziemniaczki, produkowanych przez Lorenz. Marka zaprasza w niej konsumentów w sentymentalną podróż do smaków dzieciństwa.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Powrót do smaków dzieciństwa w nowej reklamie Wiejskich Ziemniaczków
Reklama Wiejskich Ziemniaczków

Spot reklamowy, którego główną bohaterką jest młoda kobieta, opowiada krótką historię tęsknoty za ciepłem i autentycznością - wartościami, które kojarzą się z domem i tradycyjną polską kuchnią. Bohaterka sięgając po paczkę chipsów, przenosi się do świata wspomnień - do kuchni babci, letnich wakacji na wsi i rodzinnych spotkań przy stole.

Smaki Wiejskich Ziemniaczków inspirowane są klasycznymi, znanymi nam wszystkim przepisami: młodymi ziemniaczkami z koperkiem, z masłem, śmietanką, wędzonką.

W kampanii podkreślono ich rodzime pochodzenie - Wiejskie Ziemniaczki powstają tylko z polskich ziemniaków, zaakcentowano ich naturalność oraz bliskość do kulinarnego dziedzictwa Polski.

Nowa reklama Wiejskich Ziemniaczków

Spot oddaje ideę wyrażoną w claimie marki, który od lat jej towarzyszy: Wiejskie Ziemniaczki, nasze chipsy. Kampania wpisuje się w silny trend nostalgii w marketingu, popularny wśród młodych konsumentów.

Autorem reklamy jest agencja GPD, która od lat współpracuje z firmą Lorenz. Do portfolio spotów dla marek Crunchips, Curly, Lajkonik, Dobry Chrup i innych należących do Lorenz teraz dołącza również realizacja dla brandu Wiejskie Ziemniaczki. GPD odpowiada zarówno za koncept, jak i produkcję spotu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"