„Poznaj dwa oblicza doskonałości” w kampanii notebooków Vaio

W prasie i internecie trwa kampania reklamowa nowych notebooków biznesowych Vaio. Akcję na zlecenie Sony Poland przygotowała i realizuje Grupa 3.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania notebooków Vaio reklamuje modele m.in. z serii Z. Akcja informuje o ich zaawansowanych możliwościach technicznych oraz zaletach związanych z multimediami i rozrywką. Poszczególne przekazy pod hasłem „Poznaj dwa oblicza doskonałości” są utrzymane w czarnej kolorystyce i stylistyce podkreślającej ekskluzywność tych notebooków.

grafika

Kampania obejmuje prasę („IT w Administracji”, „CRN”, „Gentleman”), internet (m.in. serwisy Inforu) oraz broszury. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja reklamowa Grupa 3 razem ze swoim oddziałem G3 Interactive, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęło się Sony Poland.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"