Prace Galerii Plakatu AMS na citylightach i w prasie

Od piątku rozpoczęła się ekspozycja plakatów nagrodzonych w trzeciej edycji konkursu Galerii Plakatu AMS, zorganizowanej pod hasłem 'Bądź mądry, czytaj prasę'.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na nośnikach typu citylight, będzie pokazywana praca Jerzego Skakuna (nagroda główna) oraz praca Anny Kmity (Nagroda Specjalna Izby Wydawców Prasy). W kampanii weźmie udział 1000 powierzchni typu citylight. Początkowo planowano wykorzystanie nośników w największych miastach Polski, jednak z powodu dużego zainteresowania prasy regionalnej, zdecydowano o rozszerzeniu kampanii na wszystkie miasta wojewódzkie. Ekspozycji na nośnikach reklamy zewnętrznej towarzyszyć będzie kampania w prasie, do której zgłosiło się 67 tytułów, w tym 30 dzienników.

Są to: Auto+, Cukiernictwo i Piekarstwo, Czas Na Relaks, Cztery Kąty, Dom & Wnętrze, Dziennik Bałtycki, Dziennik Łódzki, Dziennik Wschodni, Dziennik Zachodni, Dzień Dobry, Echo Dnia, Express Ilustrowany, Forum, Gazeta Krakowska, Gazeta Lubuska, Gazeta Olsztyńska / Dziennik Elbląski, Gazeta Pomorska, Gazeta Poznańska, Gazeta Współczesna, Gazeta Wyborcza, Głos Koszaliński / Głos Słupski, Głos Pomorza, Głos Szczeciński, Głos Wielkopolski, Handel, Kuchnia, Kurier Poranny, Kurier Szczeciński, Kwietnik, Lekarz, Ładny Dom, Mamo To Ja, Mazowieckie To i Owo, Metro, Metropol, Mięso i Wędliny, Nowa Trybuna Opolska, Ogólnopolski Przegląd Medyczny, Ogrody, Ozon, Pałuki, Poligrafika, Polityka, Poradnik Domowy, Przegląd, Przekrój, Przyjaciółka, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Słowo Ludu, Słowo Polskie Gazeta Wrocławska, Sukcesy i Porażki, Super Express, Tele Tydzień, To &Owo, Trybuna, Twoje Dziecko, Tygodnik Nowodworski, Tygodnik Pułtuski, Uroda, Vita, Viva, Wprost, Z Życia Wzięte, Zwierciadło, Życie na Gorąco, Życie Warszawy.

Współorganizatorem 3. edycji konkursu jest Izba Wydawców Prasy. Tematem tej edycji był problem stosunkowo niewielkiego poziomu czytelnictwa prasy w Polsce. Przed uczestnikami postawiono zadanie przekonania do częstszego sięgania po gazety codzienne i periodyki, które są istotnym źródłem wiedzy o współczesnym świecie. Sama kampania ma na celu rozbudzenie potrzeb czytelniczych u jak najszerszej grupy odbiorców. Kampania i użyte w niej plakaty nie promują konkretnych tytułów prasowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]