W czwartym odcinku piątego sezonu polskiej wersji "The Office" widzowie będą mieli okazję zobaczyć specjalną scenę, w której pracownicy Kropliczanki rejestrują się w bazie Fundacji DKMS.
To przykład branded entertainment, który łączy rozrywkę z ważnym społecznym przesłaniem, aby zostać dawcą szpiku. Bohaterowie serialu w humorystyczny sposób pokazują, że rejestracja w bazie jest prosta, bezpieczna i dostępna dla każdego.
- Tłumaczenia serialowego Michała, to nie zawsze muszą być wymówki. Podczas akcji rejestracyjnych wielokrotnie spotkaliśmy się z głosami osób, które naprawdę chciałyby się zarejestrować, ale z powodu mitów krążących wokół dawstwa szpiku, myślą że nie mogą tego zrobić – mówi Katarzyna Jędrasik, ekspertka ds. marketingu w Fundacji DKMS.Fu
Fundacja ma nadzieję, że dzięki współpracom takim jak ta, ktoś zobaczy, że może dołączyć do bazy potencjalnych dawców.

Odcinek jest dostępny na platformie Canal+.
Za koncepcję i realizację działań branded content odpowiedzialna jest agencja LiquidThread, natomiast za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.










