Prawdziwy Profil na konferencji w Stanach Zjednoczonych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Po raz pierwszy na corocznej konferencji "Week of audience measurement", skupiającej badaczy mediów z całego świata, przedstawiony został polski projekt badania Internetu. Badanie Prawdziwy Profil było tematem wystąpienia Piotra Ejdysa, prezesa firmy Global eMarketing, Krzysztofa Modzelewskiego, członka zarządu firmy I-Metria oraz Tomasza Ciska, dyrektora zakupu sieci Ad.net.

W ramach badania Prawdziwy Profil, realizowanego przez firmy Global eMarketing oraz I-Metria, gromadzone są dane o widowni ponad trzystu serwisów internetowych zrzeszonych w sieciach reklamowych: Ad.net, ARBOmedia, IDMnet i Qnet. Badanie dostarcza informacji o profilach demograficzno-społecznych internautów odwiedzających monitorowane serwisy oraz o generowanym przez nich ruchu.

Prezentacja Prawdziwego Profilu była punktem programu jednego z pięciu dni konferencji, podczas którego omawiano zagadnienia Internetu. Coroczna, międzynarodowa konferencja "Week of audience measurement" (WAM) skupia się zasadniczo na problematyce badania publiczności telewizyjnej i radiowej. Jednak organizatorzy zjazdu - stowarzyszenia badawcze ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) i ARF (Advertising Research Foundation) - poświęcili również wiele uwagi innym mediom, w tym metodologii badań Internetu.

Tegoroczna konferencja miała miejsce w Los Angeles w dniach 15-20 czerwca br. Zgromadziła ona około pięciuset specjalistów branży badawczej z całego świata.

Plik w formacie .pdf zawierający wygłoszony podczas konferencji referat (w języku angielskim) dostępny jest pod adresem: http://www.gem.pl/docs/RealProfile.pdf (281 kB).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji