Prawie połowa polskich marketingowców marnuje w pracy czas

44 proc. pracowników polskich firm marketingowych przyznaje, że często marnuje czas w pracy - wynika z sondażu EasyProject. Jednocześnie tylko 9 proc. firm z branży stosuje wspólną metodykę dla wszystkich prowadzonych projektów.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Poczucia, że nie marnują w pracy czasu, nigdy nie ma jedynie 2 proc. osób z polskiej branży marketingowej, natomiast bardzo rzadko ma je 7 proc. pracowników. Za to często takie wrażenie odnosi co trzeci ankietowany, a bardzo często - co jedenasty.  

grafika

Jedynie 9 proc. polskich marketingowców deklaruje, że ich firma korzysta ze wspólnej metodyki dla wszystkich prowadzonych projektów. Żadnych tego typu narzędzi nie stosuje natomiast aż 47 proc. podmiotów. 19 proc. respondentów mówi, że na bieżąco aktualizuje harmonogram, powiadamiając o tym klienta. Z kolei 7 proc. pracowników branży marketingowej uważa, że wprowadzanie specjalnej metodyki pracy nad projektami jest bezcelowe. Badanie zostało przeprowadzone przez firmę EasyProject w marcu br. wśród 582 pracowników agencji reklamowych, interaktywnych, PR i eventowych, a także firm konsultingowych i domów mediowych. Pełny raport z sondażu jest dostępny na stronie barometrpm.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji