Prawo ironii losu w kampanii PZU Życie (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Planu na życie w PZU Życie. Akcję – opartą na motywie praw ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, K2, Starlink i ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Planu na życie w PZU Życie pokazuje, że życie w różnych momentach potrafi mocno zaskoczyć. W reklamach jest to uzasadniane prawami ironii losu – podobnie jak w rozpoczętej nieco wcześnie kampanii ubezpieczeń komunikacyjnych PZU (więcej o tej akcji). 

Kampania Planu na życie podkreśla, że w ramach tej oferty klient sam określa sumę ubezpieczenia i swobodnie modyfikuje ją – podobnie jak częstotliwość składek – w zależności od swojej aktualnej sytuacji życiowej. Akcja jest adresowana do odbiorców mających powyżej 25 lat, o co najmniej średnich dochodach, z ambicjami i aspiracjami.  

Kampania będzie prowadzona do 27 marca w telewizji (TVN, TVP Info, TVN7, TV4, TVN24, stacje z oferty At Media, kanały tematyczne TVP) oraz internecie.  

Kreację przygotowały agencje Leo Burnett (telewizja) i K2 (internet), a za zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starlink (telewizja) i ACR (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"