„Prestiż, przestrzeń, perfekcja” reklamują Mitsubishi Outlandera (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła kampania reklamowa nowego modelu samochodu Mitsubishi Outlander. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Prestiż, przestrzeń, perfekcja”, przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Prowadzona od 15 października kampania reklamowa nowego Mitsubishi Outlandera podkreśla jego przestronność, japońską niezawodność, ekskluzywne wnętrze i nowoczesną linię nadwozia. Reklamy przekonują, że samochód ten cechują najwyższą jakość wyposażenia oraz innowacyjne rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, prasę, internet i radio. Kreacją i produkcją kampanii zajęła się agencja Schulz Brand Friendly, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów