„Prezent trafiony, zamówiony!” w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa porównywarki cenowej Ceneo.pl (należącej do Grupy Allegro). Akcję, realizowaną pod hasłem „Prezent na Ceneo.pl? Trafiony, zamówiony!”, serwis przygotował wspólnie z Czart, Grupa13 i Pimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Prezent trafiony, zamówiony!” w reklamach Ceneo.pl (wideo)

Spoty z kampanii pokazują różne osoby, które korzystając z Ceneo.pl na różnych urządzeniach, wybierają dla siebie prezenty bożonarodzeniowe na zasadach gry w statki. Akcja przekonuje, że w serwisie można znaleźć największą bazę potencjalnych prezentów świątecznych.

Działania reklamowe potrwają do 20 grudnia. Obejmują internet (m.in. Ipla, Onet, VOD.pl, Facebook) oraz radio.

Według danych z badania Gemius/PBI w październiku br. Ceneo.pl zanotowało 6,9 mln realnych użytkowników i 80,7 mln odsłon.

Kreację kampanii Ceneo.pl przygotowała agencja reklamowa Czart, a realizacją spotów zajęła się Grupa13. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Pimedia (radio) i zespół Ceneo.pl (internet).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?