Primum PR, Smartlink i Strategis zadbają o promocję szkoleńpracowniczych

Konsorcjum agencji Primum PR, Smartlink i Strategis zrealizujekampanię propagującą program szkoleń pracowniczych Kapitał Ludzki.Firmy zajmą się promocją i public relations projektu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Primum PR, Smartlink i Strategis wygrały przetarg na obsługękampanii wspierającej Program Operacyjny Kapitał Ludzki realizowanyprzez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Projektzaplanowany przez Europejski Fundusz Społeczny na lata 2008-2015umożliwia firmom, zwłaszcza z sektora MSP, dofinansowanie szkoleńoraz studiów podyplomowych dla swoich pracowników.

Wspierającą tę akcję kampanię, która obejmie m.in. seminaria dlabeneficjentów programu, reklamy w prasie i radio oraz rozbudowanedziałania PR, zorganizują wspólnie Primum PR, Smartlink iStrategis. I tak Primum PR zajmie się działaniami public relations,Strategis przygotuje materiały promocyjne, a Smartlink będziekoordynować całość akcji i opracuje treści merytorycznewykorzystywane w tym przedsięwzięciu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech