pro/porcja z kolejnym projektem dla Huawei

Agencja pro/porcja przygotowała 5 krótkich formatów video dla marki Huawei promujących Huawei MatePad 11.5 2025. Materiały trafią na kanały social media i zostaną wykorzystane w działaniach PR wspierających tablet multimedialny.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
pro/porcja z kolejnym projektem dla Huawei
mat.pras.

Zespół agencji odpowiada za koncept kreatywny, scenariusze oraz produkcję pięciu 6- 8 sekundowych spotów oraz produktową sesję zdjęciową.

Spoty będą dostępne w kanałach social media marki oraz oraz zostaną wykorzystane w kampanii digital za której zaplanowanie odpowiada Wavemaker Poland (WPP).

To kolejny projekt, który agencja pro/poporcja realizuje dla marki Huawei. W pierwszym kwartale tego roku zespół agencji przygotował kampanię promującą w kanałach digital słuchawki Huawei FreeBuds Pro 4. 

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

HUAWEI x ZOBACZ LEPIEJ

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

HUAWEI x CHROŃ OCZY LEPIEJ

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa