Procter&Gamble zapowiada przegląd ofert domów mediowych

Koncern Procter&Gamble planuje przegląd zasad współpracy z pracującymi dla niego domami mediowymi. Szykuje też przetargi mediowe m.in. w Wielkiej Brytanii, Irlandii i czterech innych krajach europejskich.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Procter&Gamble zapowiada przegląd ofert domów mediowych

Informacja o planowanych przeglądach obsługi mediowej zostały ujawnione na kilka dni po tym, jak Marc Pritchard, chief brand officer w P&G, wezwał reklamodawców do debaty na temat przejrzystości współpracy z agencjami mediowymi. Jego zdaniem obecnie wykorzystywany model zakupu mediów przez domy mediowe jest skomplikowany, nieprzejrzysty i nieefektywny, dlatego trzeba zweryfikować zasadność korzystania z takiego systemu zakupu.

Pritchard zapowiedział też, że w niedalekiej przyszłości P&G będzie pracować z tymi agencjami mediowymi, które zaakceptują wymagania koncernu co do transparentności i zgodzą się na kontrolę dokonywanych transakcji zakupu mediów.

Zaplanowany przegląd obsługi mediowej ma ruszyć prawdopodobnie w marcu.

W Polsce planowaniem i zakupem mediów dla P&G zajmuje się Mediacom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"