Producenci samochodów wydają coraz mniej na reklamę

W pierwszej połowie bieżącego roku producenci samochodów wydali wUSA na reklamę 6,1 miliarda dolarów, czyli o 10 procent mniej wporównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km
km
Udostępnij artykuł:

Największy reklamodawca jakim jest General Motors obciął swojewydatki na reklamę o 6 procent, do 1,2 miliarda dolarów - informujeserwis MediaPost Publications, powołując się na dane firmybadawczej Nielsen Monitor-Plus.

Druga Toyota przeznaczyła na reklamę mniej więcej tyle samośrodków co w pierwszych sześciu miesiącach roku 2007, czyli niecały1 miliard dolarów. Natomiast najbardziej swoje budżety - o 22procent - obcięły firmy Ford Motor (do 954 milionów dolarów) iChrysler (do 593 milionów dolarów). Z kolei czwarta pod względemwysokości nakładów reklamowych Honda zwiększyła swoje wydatki o 13procent, do 621,6 miliona dolarów.

Najbardziej spadek wydatków reklamowych branży motoryzacyjnejodczuła lokalna prasa codzienna oraz czasopisma o zasięguogólnokrajowym, które w pierwszej połowie roku zanotowały po 23procent mniej pieniędzy z reklam samochodów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"