Średnio każdy z trzech do tej pory nadanych odcinków nowej seriiprogramu "Dorota Gawryluk Konfrontacje" (emisja w czwartki o 23.10począwszy od 8 stycznia br.) obejrzało 670 tys. osób, a udziałPolsatu w rynku wyniósł w tym czasie 10,42 proc. w grupie 4+ i9,98 proc. w grupie 16-49 - wynika z przygotowanych dla Wirtualnemedia.pldanych AGB Nielsen Media Reserach.
Dla porównania, trzy pierwsze wydania audycji, pokazane wewrześniu ub.r., które zaczynały się między 23.15 a 23.20, miałymniej widzów, bo oglądało je 530 tys. osób, ale ich udział rynkubył wyższy, zarówno w grupie 4+, gdzie wynosił 10,61 proc., jak i wgrupie 16-49 (10,46 proc.)
Natomiast w całym sezonie od początku września do końca grudnia2008 roku program "Dorota Gawryluk Konfrontacje" przyciągnął przedtelewizory średnio 470 tys. widzów, czyli mniej niż obecnie, aleprzeciętny udział były trochę wyższy niż trzech styczniowychodcinków, bo w grupie 4+ wyniósł 10,84 proc. (od październikaaudycję nadawano później niż we wrześniu, bo ok. 23.40).

Mimo obecnego wzrostu oglądalności programu, w paśmie jegoemisji Polsat nadal plasuje się dopiero na czwartym miejscu podwzględem gromadzonej widowni. Lepsze wyniki osiągają: TVP 1 (ma wtym czasie 1,2 mln widzów, którzy oglądają "Pryzmat" i filmyfabularne), TVN (820 tys., filmy fabularne, "Kuba Wojewódzki","World Music Awards") i TVP 2 (810 tys.; m.in. "Warto rozmawiać",filmy dokumentalne, "997").
Z analizy profilu widowni programu "Dorota GawrylukKonfrontacje" wynika, że audycję oglądają głównie kobiety, widzowiew wieku od 35 do 39 lat i powyżej 45. roku życia, mieszkańcynajmniejszych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnimi wyższym.
Oglądalność "Dorota Gawryluk Konfrontacje" odcinek poodcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisjiprogramu
Profil widowni "Dorota GawrylukKonfrontacje"











