„Kryptonim szef” nadawany jest w TVP1 w środy o godz. 20.25 począwszy od 2 września br. Po trzech odcinkach jego średnia oglądalność wyniosła 1,35 mln widzów przy udziale na poziomie 8,73 proc. w grupie 4+ i 9,13 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność programu rośnie z tygodnia na tydzień. Pierwszy odcinek „Kryptonima szefa” miał 1,07 mln widzów, drugi - 1,46 mln osób, a trzeci przyciągnął przed ekrany już 1,51 mln.

Widownia „Kryptonimu szefa” odcinek po odcinku
W paśmie nadawania „Kryptonimu szefa” zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego jest TVP2, emitująca wówczas swoje hitowe seriale „Barwy szczęścia i „Na dobre i na złe”, której udział wśród wszystkich widzów wynosi aż 24,34 proc. Drugie miejsce zajmuje Polsat („Świat według Kiepskich”, „Top Chef” i film fabularny, 9,49 proc. udziału), a trzeci jest TVN („Na Wspólnej”, „Wesołowska i mediatorzy”, i „Kto poślubi mojego syna?”; 9,44 proc.). Taka sama jest kolejność stacji w grupie komercyjnej.
Oglądalność reality-show na tle konkurencji
„Kryptonim szef” to reality-show, w którym managerowie kierujący firmami wcielają się w pracowników najniższego szczebla, by poznać prawdę o tym jak wygląda praca w ich przedsiębiorstwach. Są oni specjalnie ucharakteryzowani, a każdy ich krok śledzi kamera. Producentem programu jest firma Jake Vision.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.











