120 tys. zł z Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych

Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
120 tys. zł z Charytatywnego Bloku Reklamowego w rozgłośniach radiowych
fot. Shutterstock.com

Charytatywny Blok Reklamowy wyemitowany został na antenach pięciu na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych zrzeszonych w projekcie „I love radio”, w tym samym czasie, we wtorek 11 kwietnia br., pomiędzy godz. 8.00 a 8.30. Akcja objęła łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne.

Firmy, które wykupiły reklamę w specjalnym bloku reklamowym to: 50style.pl, Media Expert, Motgum, Tesco, T-mobile oraz Toyota.

Całkowity dochód z wyemitowanych reklam przekazany zostanie dla Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.

Blok Charytatywny był jednym z elementów obchodów Dnia Radia, które wspólnie zorganizowały rozgłośnie radiowe uczestniczące w projekcie „I love radio”. Do obchodów włączyły się także lokalne stacje radiowe z całej Polski. Przez cały dzień, można było usłyszeć specjalne wydania audycji poświęconych radiu, konkursy, zabawy, sondy uliczne czy podejrzeć radio od kuchni.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ktorego-radia-sluchaja-mlodzi-ludzie ##

„I love radio” to wspólna akcja pięciu największych na co dzień konkurujących ze sobą grup radiowych (tj. Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia), której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Kampania jest częścią długofalowego projektu obejmującego działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów - zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych. Z kolei przekazy adresowane do słuchaczy mają podkreślać inne zalety radia m.in. jego ważną rolę w społeczeństwie.

W zeszły wtorek wystartowała również strona internetowa projektu „I love radio”. Na stronie Iloveradio.pl znajdują się informacje, artykuły eksperckie, materiały wideo, a także dane słuchalności radia w Polsce. W serwisie znaleźć można również relacje wideo z wydarzeń antenowych, które miały miejsce 11 kwietnia.

Dzień Radia jest obchodzony w Polsce 11 kwietnia, ponieważ tego dnia w 1923 roku zarząd Stowarzyszenia Radiotechników Polskich uchwalił swoją pierwszą opinię w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej. Polskie Radio w Warszawie zaczęło nadawanie 1 lutego 1925 roku.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od listopada 2016 roku do lutego 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"