Projekty 360° Villeroy & Boch

Cztery piętra: Orange, Blue, Silver i Violet, a na każdym z nich inny segment produktów. Tak Villeroy & Boch wizualizuje ofertę ceramiki sanitarnej i produktów wellness – część koncepcji Projekty 360°, stworzonej z myślą o projektantach, architektach i inwestorach. Oprócz przejrzystego portfolio, w Projektach 360° Villeroy & Boch oferuje rozwiązania mobilne i usługi dedykowane specjalistom z branży wnętrzarsko-budowlanej.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Projekty 360° – od profesjonalistów dla profesjonalistów

W pracy projektantów i architektów wnętrz liczy się szybki dostęp do informacji

o produktach, które ułatwiają wybór najlepszych rozwiązań dla danego miejsca

i klienta. Dlatego Villeroy & Boch przygotował Projekty 360° - kompleksową koncepcję produktową i komunikacyjną, dostosowaną do potrzeb specjalistów. Kolekcje ceramiki i wellness Villeroy & Boch podzielił na cztery poziomy: podstawowy Orange, praktyczny Blue, ponadczasowy Silver i premium Violet.

W segmencie Orange znajdziemy kolekcje O.novo i Frame to Frame, z nowoczesnym designem i najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi. Poziom Blue skierowany jest do osób, dla których liczy się przede wszystkim innowacyjność i ekologia – produkty z serii Omnia Architectura z nowoczesnymi systemami pozwalającymi oszczędzać wodę, spełniają te wymagania. Natomiast kolekcje z segmentów Silver i Violet sprostają oczekiwaniom klientów, ceniących niebanalny design i najlepszą jakość, charakterystyczną dla produktów premium.

Projekty 360° to odpowiedź na potrzeby specjalistów z branży wnętrzarsko-budowlanej, poznane w czasie wieloletniej współpracy - powiedział Michał Tęsiorowski, Project Business Manager, Villeroy & Boch. Z myślą o tej grupie, przeorganizowaliśmy portfolio kolekcji łazienkowych i uruchomiliśmy nowe usługi, takie jak indywidualizacja ceramiki. Stworzyliśmy też inny system komunikowania i przekazywania informacji o naszych produktach, którego podstawą są najnowsze technologie. Teraz projektanci i architekci szybciej wybiorą rozwiązania najlepsze dla danego projektu – i to bez konieczności wychodzenia z biura.

Projekty 360° - rozwiązania mobilne i indywidualizacja produktów

Projekty 360° to najnowsze rozwiązania mobilne, dzięki którym dostęp do informacji

o produktach jest możliwy w dowolnym miejscu i czasie.

• Mobilna strona internetowa – Villeroy & Boch przystosował swoją stronę internetową do przeglądania na smartfonie. Od teraz wszystkie informacje

o produktach: nr artykułu, dostępne kolory i akcesoria, a także instrukcje

i rysunki techniczne produktów można mieć w kilka sekund na ekranie telefonu.

• QR kody - wszystkie artykuły mają na opakowaniach QR kody, pod którymi znajdują się najważniejsze informacje o produkcie i rysunki techniczne. Nie trzeba już gromadzić katalogów i płyt – wystarczy zeskanować kod.

• Indywidualizacja produktów – istnieje możliwość personalizacji produktów przy wybranych modelach ceramiki sanitarnej. To usługa stworzona z myślą

o właścicielach obiektów komercyjnych, która umożliwia wprowadzenie do wnętrza łazienki elementów wzmacniających tożsamość marki klienta: logo, dekoru i charakterystycznych kolorów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"