Promocja marki Familijne - jeszcze więcej wafelków Familijne 2GO

Wystartowała promocja wafli Familijne 2GO. Przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, a wybierając pojedynczy wafelek dostanie aż 50% gratis. Promocja trwa do wyczerpania zapasów, komunikują ją stickery na opakowaniach.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Marka Familijne wspiera indywidualnie pakowane wafelki Familijne 2GO specjalną promocją w punktach sprzedaży. Teraz przy zakupie dużej paczki konsument otrzyma wafel gratis, tym samym wybierając wielopak, nabywa 4+1 gratis. Z kolei sięgając po pojedynczy wafelek 20 g, dostanie aż 50% gratis. Wafelki Familijne 2GO z gratisem będą dostępne do wyczerpania zapasów. Promocyjne opakowania wyróżniają się stickerami na opakowaniach.

Familijne 2GO to indywidualnie pakowane wafelki. Za ich wyśmienity smak odpowiadają kremy: aksamitnie czekoladowy oraz puszysty mleczny, które razem tworzą wyjątkowo zgraną i pyszną kompozycję. Familijne 2GO nie mają polewy czekoladowej, dzięki czemu nie brudzą rąk i się nie rozpuszczają. Stanowią idealną chrupiącą przekąskę na co dzień.

Producent: Colian Sp. z o.o.

Marka: Familijne

Produkty:            

Familijne 2GO +50% gratis - 30 g - ok. 0,89 zł

Familijne 2GO 4+1 gratis - 100 g - ok. 3,56 zł

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję