Przed zakupem Internet najważniejszy

Dla ponad połowy amerykańskich internautek powyżej 25. rokużycia, internet jest głównym źródłem informacji przed potencjalnymzakupem danego produktu.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wynika z raportu firmy Burst Media.

Internet zyskał tutaj zdecydowaną przewagę w porównaniu z innymimetodami. 10,9 procenta kobiet wskazało na krewnych i znajomych,9,9 procenta na prasę, 5,8 procenta na telewizję, 5,1 procenta nabroszury, prospekty i ulotki, a 1,3 procenta na radio.

Ponad połowa badanych kobiet korzystających z Internetu robiłazakupy online w ciągu ostatnich sześciu miesięcy.

Spośród kategorii, z których produkty i usługi respondentkikupowały w sieci, najbardziej popularną okazały się podróże (37,5procenta), następnie odzież (32,4 procenta) i produkty związane zezdrowiem i urodą (27 procent).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu