"Główną nagrodę w konkursie Media Trend zdobył tygodnik "Przekrój". Natomiast tytułem Człowieka Roku uhonorowano jego naczelnego Piotra Najsztuba - ogłoszono wczoraj podczas uroczystej gali Media Trend w hotelu Westin w Warszawie.
"Przekrój" wygrał również w kategorii medium roku, autopromocja medium oraz zmiana ramówki lub oferty programowej. Jako media roku statuetki otrzymały także TVN 24, dziennik "Rzeczpospolita" i firma reklamy zewnętrznej Ströer. Za debiut roku uznano wejście na rynek dziennika "Fakt" wydawanego przez Axel Springer Polska. Wśród nagrodzonych znalazły się również:
"Dziennik Bałtycki" - w kategorii autopromocja medium, zmiana ramówki lub oferty programowej oraz marketing społeczny;
TVN - niekonwencjonalne wykorzystanie medium oraz marketing społeczny;
"Gazeta Poznańska" - niekonwencjonalne wykorzystanie medium;

Brief - w kategorii zmiana ramówki lub oferty programowej.
Konkurs Media Trend jest jedynym konkursem, w którym nagradzane są inicjatywy mass mediów o charakterze marketingowym. Poprzednie edycje pokazały, że pozytywnie wpływa on na rozwój oferty mediów, ich coraz ciekawszą ofertę dla odbiorcy a zarazem dla reklamodawcy. W tym roku odbyła już IV edycja tej imprezy.











