Celem przygotowanej przez GetHero kampanii jest promowanie wiosennej aktywności na świeżym powietrzu. Akcja ma zachęcić do zakupu w sklepach sieci Żabka produktów wspierających wysiłek fizyczny – m.in. napojów izotonicznych i batonów proteinowych. Ma także budować wśród klientów świadomość, że Żabka to miejsce, które codziennie mijamy w drodze na każdy trening.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kasztelan-na-koniu-reklama-zabka ##
Sportowcy ćwiczą z Żabką
Udział w kampanii biorą znani sportowcy i osoby kojarzone z aktywnym stylem życia: Przemysław Saleta, Otylia Jędrzejczak, Robert Karaś, Joanna Jóźwik, Piotr Lisek, Łukasz Grzybowski, Ewa Szabatin, Krzysztof Golonka, Michał Dobrzycki czy Maja Kuczyńska. Każdy z zaproszonych twórców związany jest z inną dyscypliną.

Wspólnym elementem dla każdej kategorii jest zachęta, aby w drodze na trening odwiedzić najbliższy sklep Żabka i zaopatrzyć się w dostępne w nim produkty dla ludzi aktywnych. Wszystkie zdjęcia w kampanii zostały wykonane w technice clone photo, które mają symbolizować motywowanie samego siebie do podjęcia treningu i bicia kolejnych rekordów.











