„Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)

W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 417 553 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była niższa o 16,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn people „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 12,24 proc. do 394 154 egz.

Natomiast z miejsca piątego na ostatnią pozycję podium awansował najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny, czyli „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zwiększył się o 0,84 proc. do poziomu 393 454 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"