Średnia sprzedaż ogółem poradnikowej „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w styczniu 2014 roku wyniosła 390 780 egz. i w porównaniu do stycznia 2013 roku była niższa o 15,17 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajął telewizyjny dwutygodnik „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu zwiększył się o 7,77 proc. do poziomu 390 488 egz. Przed rokiem tytuł ten był czwarty.
Z miejsca drugiego na ostatnią pozycję podium spadła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 22,29 proc. do 338 027 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły pisma poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa magazyny z programem telewizyjnym, dwa tytuły people, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.












