Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w styczniu 2013 roku wyniosła 460 650 egz. i w porównaniu do stycznia 2012 roku była niższa o 14,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 17,83 proc. do 434 993 egz.
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca czwartego - awansował odświeżony w lipcu ub.r. dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W styczniu 2013 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 321 505 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 321,83 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei największy spadek w rankingu zanotowała będąca na czwartym miejscu „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma w analizowanym okresie zmniejszyła się o 23,98 proc. do poziomu 245 883 egz.
W styczniu 2013 roku w porównaniu do grudnia 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Naj” - było to aż 43,72 proc.
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”











